Початкові відомості з стереометрії

Вимоги до навчальних досягнень учнів
Учень описує взаємне розміщення в просторі двох прямих; прямої і площини; двох площин.
Пояснює, що таке : призма, піраміда, циліндр, конус, куля.
Зображує та знаходить на малюнках многогранники та тіла обертання.
1.                  
Взаємне розміщення прямих у просторі. Взаємне розміщення площин. Взаємне розміщення прямої та площини.
14.04
2.                  
Перпендикуляр до площини
19.04
3.                  
Многогранник. Пряма призма. Піраміда
Презентація
21.04
4.                  
Площі поверхонь та об'єми призми і піраміди
Презентація
26.04
5.                  
Циліндр, конус, куля.
Презентація
28.04
6.                  
Площі поверхонь та об'єми циліндра, конуса, кулі
03.05
7.                  
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота
1.Знайдіть об'єм правильної чотирикутної піраміді, якщо сторона основи і висота відповідно дорівнюють 5 см і 6 см
а) 50 см3;     б) 60 см3;     в) 150 см3;    г) 180 см3.
2. Знайдіть площу бічної поверхні правильної трикутної призми, в якій бічне ребро дорівнює стороні основи і становить 4 см.
а) 16 см2;    б) 32 см2;     в) 48 см2;     г) 64 см2.
3. Ребро куба збільшують удвічі. Визначте, як зміниться об'єм куба.
а) не зміниться;    б) збільшиться у 2 рази;    в) збільшиться у 4 рази;   г) збільшиться у 8 разів.
4. Знайдіть площу поверхні та об'єм правильної піраміди, в основі якої лежить квадрат з діагоналлю 6 см, а бічне ребро дорівнює 5 см.
5. Апофема правильної чотирикутної піраміди дорівнює l і утворює кут a з бічним ребром. Знайдіть площу повної поверхні піраміди.
05.05
8.                  
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навиків.
10.05
9.                  
12.05
10.              
Корекція знань, умінь, навиків
17.05
11.              
Повторення навчального матеріалу
19.05
12.              
Повторення навчального матеріалу
24.05
13.              
Повторення навчального матеріалу
26.05

Немає коментарів:

Дописати коментар