Учень описує взаємне розміщення в просторі двох
прямих; прямої і площини; двох площин.
Пояснює, що таке : призма, піраміда,
циліндр, конус, куля.
Зображує та знаходить на малюнках многогранники та тіла обертання.
1.
|
Взаємне
розміщення прямих у просторі. Взаємне розміщення площин. Взаємне розміщення
прямої та площини.
|
14.04
|
2.
|
Перпендикуляр до
площини
|
19.04
|
3.
|
21.04
|
|
4.
|
26.04
|
|
5.
|
28.04
|
|
6.
|
Площі поверхонь та
об'єми циліндра, конуса, кулі
|
03.05
|
7.
|
Розв'язування задач і
вправ. Самостійна робота
1.Знайдіть об'єм правильної чотирикутної піраміді,
якщо сторона основи і висота відповідно дорівнюють
а) 50 см3; б) 60 см3; в) 150 см3; г) 180 см3.
2. Знайдіть площу бічної поверхні правильної трикутної
призми, в якій бічне ребро дорівнює стороні основи і становить
а) 16 см2; б) 32 см2; в) 48 см2; г) 64 см2.
3. Ребро куба збільшують удвічі. Визначте, як
зміниться об'єм куба.
а) не
зміниться; б) збільшиться у 2
рази; в) збільшиться у 4 рази; г) збільшиться у 8 разів.
4. Знайдіть площу поверхні та об'єм правильної
піраміди, в основі якої лежить квадрат з діагоналлю
5. Апофема
правильної чотирикутної піраміди дорівнює l і
утворює кут a з бічним ребром.
Знайдіть площу повної поверхні піраміди.
|
05.05
|
8.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навиків.
Хто знає краще - малюки чи дев'ятикласники. Перевірте!
Повторення із зразками розв'язання задач Самостійна робота (16 варіантів, 48 задач - як розв'яжеш, контрольна робота вдасться) |
10.05
|
9.
|
12.05
|
|
10.
|
Корекція знань, умінь, навиків
|
17.05
|
11.
|
Повторення навчального
матеріалу
|
19.05
|
12.
|
Повторення навчального
матеріалу
|
24.05
|
13.
|
Повторення навчального
матеріалу
|
26.05
|
Немає коментарів:
Дописати коментар