Роз'язування трикутників

Вимоги до навчальних досягнень учнів
Учень пояснює, що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0 до 180 градусів.
Формулює теореми синусів і косинусів.
Описує основні випадки розв’язування трикутників за алгоритмами їх розв'язування.
Використовує формули для знаходження площі трикутника (Герона, за двома сторонами і кутом між ними, за радіусом вписаного і описаного кола) в розв’язуванні задач.

1.              
Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°
Теорія
Відеоурок 
16.09
2.               
Тотожності  sin2α + cos2α = 1; sin(1800- α) =sinα;
cos(1800- α) = - cosα; sin(900- α) =cosα; cos(900- α) =sinα;
21.09
3.                  
Тотожності  sin2α + cos2α = 1; sin(1800- α) =sinα;
cos(1800- α) = - cosα; sin(900- α) =cosα; cos(900- α) =sinα;
23.09
4.              
28.09
5.              
30.09
6.              
Теорема синусів
Теорія
Доведення теореми
Приклади
Задачі на застосування теореми синусів
Практика
Вправа 1
05.10
7.              
Теорема синусів. 
Самостійна робота.
СР
07.10
8.              
12.10
9.              
Розв'язування трикутників. Прикладні задачі.
Застосування розв'язування трикутників у прикладних задачах
14.10
10.          
Розв'язування трикутників. Прикладні задачі.
Практика
Розв'яжи самостійно 
19.10
11.          
Формули для знаходження площі трикутника.
Теорія і приклади
Формули і задачі
Основні формули для трикутника
21.10
12.          
Формули для знаходження площі трикутника.
Теорія
Формула Герона (доведення)
Формула Герона (продовження доведення)
Приклади
Приклад 1
02.11
13.          
Формули для знаходження площі трикутника. 
Практика
Самостійна робота
СР
04.11
14.          
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навиків.
09.11
15.        
11.11
16.          
Корекція знань, умінь, навиків
16.11
Трикутник та його елементи (он-лайн)

Теми повідомлень

  1. Причини зародження тригонометрії.  Перші кроки тригонометрії.
  2. Вклад вчених в розвиток тригонометрії. Внесок Ейлера в тригонометрію.


Немає коментарів:

Дописати коментар