Правильні многокутники

Вимоги до навчальних досягнень учнів
Учень (учениця) 
Описує круговий сектор і сегмент
Формулює означення правильного многокутника; теореми про відношення довжини кола до його діаметра та про площу круга.
Записує та пояснює формули радіусів вписаного та описаного кіл правильного трикутника, чотирикутника (квадрата), шестикутника; довжини кола і дуги кола; площі круга, сектора, сегмента.
Будує правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник.
Застосовує вивчені означення до розв’язування задач.

1.                  
Правильні многокутники. Побудова правильних многокутників
Теорія
Вправи
Тест (пройти обов'язково)
Многокутники
18.11
2.                  
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників
Теорія
Приклади
Зразки розв'язання задач
Побудова правильного шестикутника
Вправи
Коло то його елементи
Відповідність сторін і радіусів
23.11
3.                  
Довжина кола. Довжина дуги кола.
Теорія
Повторюємо матеріал 6 класу
25.11
4.                  
30.11
5.                  
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навиків.
Самостійна робота
02.12
6.                  
07.12
7.                  
Корекція знань, умінь, навиків
Завдання із збірника ДПА-2014
№ 1.9 (варіанти 31, 32, 35, 38, 39, 71, 72, 75)
№1.10 (варіанти 2,5, 8, 10, 11, 12, 16, 20, 23, 29, 34, 39, 42, 48, 50, 51, 52, 56, 60, 63, 69, 74, 79)
№1.11 (варіанти 19, 22, 26, 59, 62, 66, 78)
№2.5 (варіанти 3,43)
09.12


Цікаво!
В мире математики сенсация. Открыт новый вид пятиугольников, которые покрывают плоскость без разрывов и без перекрытий. 

Это всего 15-й вид таких пятиугольников и первый, открытый за последние 30 лет.

Немає коментарів:

Дописати коментар